Praktisk info

 Klinikken holder lukket følgende dage: 

  • Fredag den 25. oktober 2019
  • Torsdag den 28. november 2019

Receptionen:
Ved ankomst bedes du registrere dig ved vores ankomst terminal, inden du tager plads i venteværelset. Du skal ALTID medbringe dit sygesikringskort, når du kommer i klinikken.

Har du mistet dit sygesikringskort, eller er sygesikringskortet defekt, skal du inden næste konsultation bestille et nyt på din lokale Borgerservice, telefon 8940 2000 eller på https://www.borger.dk/

Klinikken har i øjeblikket lukket for tilgang af nye patienter!

Skadestue: Visiteres på tlf.: 91 89 26 60 Dette er en akut telefon der går direkte ind i klinikken. Den er til brug ved tilskadekomst og akut uopsættelig sygdom. Ved brug for kontakt til klinikken efter den almindelige telefontid, der ikke kan udsættes til den følgende dag, kontakt vagttelefonen på tlf. 22 82 49 82.

Lukket klinik:

  • Når klinikken er lukket, henvises der på hverdage mellem kl. 8.00 – 16.00 til vagttelefonen
    på tlf. 78 76 57 04, som anviser anden vikarierende læge.
  • I weekender og på helligdage samt alle hverdage efter kl. 16.00 henvises til vagtlæge i Region Midtjylland
    tlf. 70 11 31 31.

Konsultationer:

  • Konsultation sker kun efter aftale.
  • Ved AKUT sygdom – hvis du har behov for at blive set samme dag:  Ring så tidligt på dagen som muligt, helst fra morgenstunden mellem kl. 8-9.

Tidsbestilling og recepter:

  • **VIGTIGT** Ved tidsbestilling via selvbetjening er bestillingen først gældende, når du modtager en bekræftelse over e-mail. Ved afvisning bedes du kontakte klinikken for tidsbestilling.
  • Recept FORNYELSER for ikke afhængighedsskabende medicin kan foretages telefonisk daglig mellem 9.30-12.00 samt elektronisk på denne hjemmeside eller www.sundhed.dk
  • Fornyelse af recepter på sovetabletter og anden afhængighedsskabende medicin kan kun ske ved personligt fremmøde i klinikken.
  • Der kan kun genbestilles fast medicin

E-mail konsultation:

  • Egnet til E-mail konsultation er enkle, konkrete forespørgsler af ikke hastende karakter, som ikke kræver supplerende spørgsmål fra lægens side.
  • Klinikken er pligtig til at besvare E-mail henvendelser inden for 5 hverdage fra modtagelsen, men vi tilstræber at besvare E-mails inden for den førstkommende hverdag.
  • I ferier, weekender og helligdage vil der ikke blive besvaret henvendelser om receptfornyelser, tidsbestilling eller E-konsultationer via internettet.

MobilePay:
I forbindelse med egenbetalinger kan vi modtage MobilePay.
MobilePay: 65983